neděle 9. listopadu 2014

/Profil/

Základní informace:

Jméno: Eliška
Přezdívka: The Lizz
Škola: Gymnázium
Blog byl založen: 8.listopadu 2014
Email: eliska-krizova@seznam.cz

Jaké knihy si chci přečíst?
Jaké knihy právě čtu?

Srdečně tě tu vítám!:) Jmenuju se Eliška a je mi 16 let. Miluju knihy, ráda poslouchám hudbu a ve svém volnu nejčastěji vyrážím ven běhat. Také jsem vělký nadšenec do angličtiny a jednou bych chtěla procestovat celý svět. Na tento blog píšu hlavně recenze, ale najdete tu také soutěže, doporučení, názorové články a měsíční shrnutí. Co se týče mého oblíbeného žánru, tak čtu od všeho trochu. Proto jsou mé recenze někdy na hororové knihy, někdy na young adult a contemporary. Mezi mé nejoblíbenější autory patří Ursula Poznanski a Jojo Moyesová. Snad se vám tu bude líbit!:)


Oblíbené filmy:

Zůstaň se mnou
Dovolená za trest
Já, padouch
To nejlepší z nás
Než jsem tě poznala
Nekecej a pádluj
Kytice
Cyberbully (2011, 2015)
Záhada hory mrtvých
The perks of being a Wallflower

Oblíbené knihy:


Odkazy:

1 komentář:

  1. A dále miluje Helenku <3 Lízátko, já Ti vážně přeji na tomto blogu jen to nejlepší, ať překonáš ten nejhorší start, protože to je to nejhorší blogové období, získáš si ty nejlepší čtenáře (jedním z nich budu já, takže fakt budou nejlepší :D Heleno, dej si facku! :( :D) a vážně Tě to tady baví ♥ Mám Tě ráda a hoooooooodně štěstí :3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)